6.21.2011

Jævla blomsterkrans skole!

Hei! I dag hadde jeg tenkt jeg skulle lære dere å binde en blomsterkrans!

Dette er så satans enkelt at  selv barnehage unger har gjort dette i evigheter!

Det første du gjør er at du plukker blomster. Vær kreativ! Sjokoladepapir og annet skrot kan lett brukers også.
Jeg velger disse blomstene Fordi de er så jævla pene.

Hvis du har noen spm. Angående hva slags blomster det er, så står det i floraen.

Det er lurt å slå blomstrene mot noe hardt før du begynner så du er sikker på at du har kvittet deg med alle slags drittdyr som finnes i blomster. Personlig foretrekker jeg å kaste mursteiner på blomstene, siden det er slemt å slå.

Da du har gjort dette finner du yndlingslimet ditt. Personlig liker jeg superlim for det gir best holdbarhet. Det er viktig at blomsterkransen holder seg helt til det begynner å vokse hår på den! Da er det på tide å bytte den ut. Du trenger ikke lage en krans heller, en kringle eller pyramide duger også. Som sagt, vær kreativ!

 Ja, her er da blomsterkransen min. Den er tett limt sammen i en krans. Det er ingen fasit på dette, gjør akkurat som du vil!


Jeg valgte å dekorere blomsterkransen min med en sommerfugl med diamanter på. Jeg mener, hallo, den dagen du kan plukke slipte diamanter i skauen blir naturen bra nok som dekor i seg selv

Takk for meg!
Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv