8.05.2011

Sex, sokker og seigmenn

Hei!

Jeg fant ut at det var litt kjedelig å bare skrive om alt jeg driver med hver dag, slenge ut noen bilder og ferdig med det.

La meg presentere hvordan bloggen kommer til å bli fremover.


Hei, Dette er meg Malin.
Jeg er en 19 år gammel jente som opptil nå har levd isolert i Trysil.
Trysil er et sted som tror på å spleise deg med kusina di, Volvo er tingen, og ikke minst at polet går konkurs(Vi lager jo mye bedre hembrent sjæl!)
Jeg har jo nå flyttet til kjæææresten min i Moss. Her jobber jeg på en dagligvare forretning.




Dette er Marius. Siden jeg må være en seigdame og han en seigmann ser han mye mer deilig ut en meg.
Han fyller snart 20.
Marius er selve definisjonen på harry, med Ozzy Osbourn briller, skinnjakke og cowboyhatt lager an en fantastisk figur.
Gjennom Marius har jeg møtt en del merkelige mennesker.

Dette er Jelil Benjamin. Han er påfallende lik en giraff. Selv om Jelil er et år yngre enn meg har brunøyet hans sett mye morsomt.
Han er en fast kandidat til bomserollen i kortspillet 'President'.



Denne oransje karen er Nikolay. Hans bestemor sliter den dag i dag med å huske om det var Jonas eller Nikoley han het. En gang fikk han et gravert håndkled med navnet Nikoley.
Inntil nylig hadde han langt vakkert hår som han har blitt tilbudt en fin sum for å lage extentions av.
Han er morsom, men han er ikke alltid den flinkeste til å dukke opp.

Dette er DKL, jeg har hørt rykter om at de kaller han hightech.
Han er like høy som et grantre, i tillegg til at han kjører verdens minste bil.
Han ser ut som en klovn.

Dette er Renè. Han er i garden. Marius sin trofaste bestevenn. Min yngre nabo utrykte "aha! Renè! Han som alltid tapte i Mario Kart!"
Renè er kanskje dårlig i virtuelt spill, men i virkeligheten er han som en blanding mellom spiderman, supermann og the punisher. Renè er han som bærer fem sårede menn ut av felten samtidlig som en sinna bever gnager av han beinet og han drikker øl. Dette skjer i tempoet 90km/t.
Trofast, Lojal og snill er stikkord. Han er grønn fordi han liker de grønne seigmennene.

Den Oransje dama som plutselig dukket opp er Kamilla, noe missledene siden hun egentlig har meloner på størrelse med ja, meloner. Med utsiktene til å bli det neste onde geniet som prøver å ta over verden, er hun også samboer med han som lager dubbene vi er så glad i. Hun er oransj for hun er kjæresten til Nikolay.

Den andre Oransje fyren, som ikke har fire armer, er Kim. Han er ginger med stor G.
Kim er vår sjåfør og bedreviter.

Han er også kjent som Kimmiboy og Musikkstudenten.
Kim er flink til å jobbe, og stiller opp selv om han kanskje ikke gidder. Han og ordet Nei har tatt opp skilsmisse.
Han er en god venn som jeg kan diskutere musikk med. Det setter jeg veldig stor pris på.
Med Kim så kommer sist men ikke minst


Jeanette! Som er Marius sin yngre søster. Hun burde kanskje egentlig ha vært den røde seigdamen, men jeg liker rød også så da fikk hun bli gul!
Hun er en eventyrlig og fantasifull skapning.
Den sure skrikerungen foran Jelil og Kamilla er Vladimir, som er en liten russisktalende gutt.
Vladimir er ett år yngre enn meg.
Sliter med å komme til poenget, er gavmild og snill. Vi er alle glad i Vladimir.
Det eneste problemet er at hans største begavelse og forbannelse er at han har en fantastisk evne til å utskille avskyelig lukt.




Det er da alle sammen!
Takk for Oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv