6.28.2011

Ditt beste skjønnhetstips!


Hvert år foretar jeg et innkjøp av bodyshop produkter for de varer faktisk ganske lenge, og de er helt supre! Prisen er helt grei for at noe skal vare i et helt år. Seelvfølgelig kirsebærlukt på body butteret mitt.
Nye ansiktmasken min som jeg har testet i dag!
Ja, kan hende jeg avslørte hvor mye penger jeg bruker på å skåne dyr, og for å få et deilig produkt til kropp og sjel.

Hihi! Jeg har seaweed i ansiktet!
Hell yeah! Jeg kunne glidd inn på en hvilken som helst poster for skjønnhet! Bare se

Ok da! Så er jeg egentlig ikke så flink i photoshop


Mitt beste skjønnhetstips er uten dyre testing.
Update: jeg lever fortsatt, i dag hadde jeg min første dag på jobben. Det føltes som første dag på skolen. OG! Jeg har funnet et litt mer underholderne konsept til bloggen min annet enn at jeg bare skravler om hva jeg gjør hver dag.  Følg med følg med!

Hva er ditt beste skjønnhetstips? Jeg vet alle har et.

Jeg trenger noe for negler om noen har det:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv