8.24.2011

Fruktsmaking nr 1. Litchie

Hei.

I dag skal vi ha den første fruktsmakingen og frukten er Litchie!

Jeg minner om kvalifikasjonene:


  • Smak
  • Konsistens
  • Utseende
  • Brukervennlighet
  • Hva synes Marius?
  • Hva synes Malin?
  • Hva synes Vladimir?


Smak:
Søtt, lukter litt som basillikum


Konsistens:
Myk, med et piggete skall. Geleaktig konsistens. Har et frø til kjerne. Overraskende mye fruktkjøtt i en så liten sak


Utseende:
Den har en veldig søt rosafarge! Det er et pluss. Den har også pigger! Innvendig er den hvit.


Brukervennlighet:
Den er lett å skrelle med bare hendene. Den sprutet meg i ansiktet når jeg skulle skrelle den! Det er et minus!

Hva synes Marius:
Den var ikke såå forferdelig

Hva synes Malin:
mmmm

Hva synes Vladimir:

Jeg synes den smaker litt for søtt og den var litt vel våt. Som førte også til at jeg ble litt våt. (babler på russisk.) MARIUS!(enda mer russisk) overall er det en frukt jeg kan anbefale, men ikke til fruktelskere fordi utseende kan skremme deg. Den ser ut som kaktussæd.


Helthetsvurdering:

Den er søt, ikke for jævlig, den spruter og ser ut som kaktussæd
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv