8.05.2011

Pingvin i Sahara



Jeg føler meg som en pingvin i Sahara.



Ikke bare fordi det er sinnsykt varmt her. Det blir bare mer og mer tydelig at kroppen min er bygget for et litt mer trekk fult klima enn det er her.  Jeg har feber fantasier om nettene, jeg etterlater et stempel av kroppen min i sengen hver morgen, laget av fukt. Å dusje før jeg legger meg for å slippe det dagen etter, er det ingen vits i. Her starter hver morgen med en god lang dusj, før jeg må drikke 3liter vann for å få igjen det jeg har tapt.



Her om dagen skulle jeg bare spise frokosten min ute i solen. Jeg hadde på meg en bikini overdel, og en kort ola shorts.  Satt vel der i kanskje ti minutter. Da jeg kom inn så hadde jeg et blekt skille fra øverst på låret og til under navlen som indikerte at jeg hadde kanskje blitt sittende litt for lenge i solen med shorts på. Det er jo varmt i Trysil på sommerstid også, men det føles mye friskere. Samt at jeg kan begrave meg i milevis med tett skog om det skulle behage meg. Jeg kan jo selvfølgelig leke ninja fra hagehekk til hagehekk her også, men blir ikke helt det sammen.


Over til poenget mitt er det er også for at dette er helt nytt for meg. Jeg er langt unna alle jeg kjenner. Jeg 
savner hunden min og familien min. Jeg er jo heldig som har venner her, samt kjæresten min, men det blir jo ikke helt det samme. Det merkes jo godt på jobben også at jeg ikke er helt inneforstått med hele Østfolds intern humor. Akkurat som de ikke skjønner min.


Jeg skal ha fri første uka i august. Jeg har bare vært her i en og en halv uke.
Det skal ikke bli noe problem å klare dette, bare det blir litt kaldere om nettene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv