8.14.2011

Salo-Siri

Hei alle dere som leser bloggen min!
I dag er det søndag som for meg betyr to ting.
1. Jeg har fri
2.Det er vaskedag.

Vaskedag består av at jeg står på soverommet og undrer over hvordan to mennesker kan kaste så mange klesplagg utover et gulv. Jeg undrer også litt hvordan alt bestikket ender opp under senga men jeg skjønner jo fort at det er Marius som har tatt seg litt nattmat. Dette er en av de tingene som definerer en søndag for meg.

En annen ting som definerer denne ukedagen er at folk som kommer på besøk går inn med sko og kommenterer at "Det er jo så grisete på gulvet fra før av!"
Da blir jeg sint og blir forvandlet til Salo-Siri!

Salo-Siri er en av de mest ukjente superheltene til Marvel. Hun så ikke dagens lys i bladhyllene fordi folk så på det som mannsjåvinistisk. I virkeligheten er det jeg som er Salo-Siri. Grunnen til at det ble Siri var fordi det var så vanskelig å finne et  godt superhelt navn med Malin i seg, samt at dette lettere ville avsløre min virkelige identitet. Noen andre navnforslag var:
Jiff-Jenny
Plumbo-Petra
Domnestos-Dina
Klorin-Kari
og sist men ikke minst Mugg-Malin, noe som ble for abstrakt. Samt at en av mine største frykter på lik linje med Tannleger og sprøyter, er muggsoppen.

Min nemesis er dr.Muggen Ban Anflue. Så i morgen skal jeg ut å skaffe meg et sidekick! You just wait and see!

Kanskje jeg burde begynne å vaske snart. Nå har jeg sløva'n på pcen i en time.

Snakkes!

Mvh Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv