8.08.2011

Sydover igjen.

Bildedryss.

I dag drar jeg. Selv om jeg gleder meg til å se Marius igjen, kjenner jeg at jeg kommer til å savne det enda mer her nå.

Familien min er en slik herlig gjeng, det er vel noe de fleste synes om familien sin.
For å illustrere hvor awsome familien min er så skal jeg dra noen situasjoner hjemme hos oss.


Dette er noe som de fleste som kjenner meg har hørt. Pappaen min er mannen i mitt liv og den desidert morsomste pappaen jeg kunne ha ønsket meg. Et av de mange utsagnene jeg har fått opp gjennom tiden er blandt annet.
Pappa: Malin, kan du plystre med fitta?
Litt sjokkert over spørsmålet svarer jeg "eeh, neei?"
Pappa: Da har du sannsynligvis ingen spilledåse!

Mamman min er dronning av upassende utsagn, random vitser og en særdeles vulgær humor. La oss bare si at jeg arvet russelue tittelen hennes som var "Sex instruktør"
Mammas yndlings vits lyder som følger: Musa og elefanten skulle pule, de stilte seg under et kokosnøtt tre og akkurat da musa skulle til å stikke den inn falt det en kokkosnøtt ned i hodet på elefanten så den skrek "AU!" Da sa musa "Åh e d fyste gongen?".

Min eldste søster Benedicte har sine egne meninger om alt "Den nyansen av grønn er stygg,"  "folk som har sleik mens de går i dress med lacksko, og røyker pipe er dumme." Det er med andre ord veldig vanskelig å slippe inn gjennom nåløyet hennes men om du gjør dette er hun en kjempe jente og en slags grunnstein i familien. Det er hun som er den seriøse.

Stine elsker rosa, brunkrem og barberer øyenbrynene sine. Dette er de generelle faktaene men egentlig er hun en reflektert semi getto jente som har brukt knyttneven sin mer enn meg og Benedicte til sammen. Stine er yngst men er høyere enn både meg og Benedicte. Eneste sjansen pappa har for å få en fotballstjerne i familien. Han får det ikke hos meg, så mye har han skjønt siden den herrens dag 5 januar 92.

Zelda er den firbente Rottweiler som muligens lider av dum og deilig diagnosert av Knudsen og Ludviksen. Navnet er grunnet i at jeg ikke er den eneste nintendo-geeken som eksisterer i familien. Zelda er systematisert tv-slave, akvarium-slave og generelt slave av det meste hun kan glo på i times vis. Det beste er likevel livretten hennes som er ekstra store saftige gulrøtter.

Se så liten Zelda er!
 Nå kommer det bare litt bilde dryss av diverse ting.


Hvordan er det hun ligger med labbene sine!?

Mangrwajgodisa 
Maloon
Bowser

 


Til dere fra Moss.
Ja, da sees vi i kveld da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv