8.06.2011

Ulv, jentetur og Engerdalsdagene

Endelig er jeg helt hjemme.

Jeg kom jo i teorien hjem  på Tirsdag, men da var jeg bare i hus i en time før jeg dro videre.

Har vært på en tredagers jentetur i Sverige. Det har vært kos.

Kom hjem sent i går kveld.
Resten av kvelden brukte jeg til å surfe på nettet. Jeg har ikke hatt tilgang på internett på en stund så er mye å lese seg opp på!
Dette ble gjort samtidlig som jeg hyppig blogget.

Skjekk ut de nye innleggene.

I dag har en beruset Frederic lovet å kjøpe meg inn på Engerdalsdagene så jeg skal vel kanskje dit en tur.
Det er der det skjer. Hvis du er i Trysil for første gang på en stund er Engerdalsdagene en gylden mulighet til å treffe alle du ikke har sett.

Senere i dag skal jeg på Østby og drikke kaffe med Simen og Yngve.

I går kveld kl 12 dukket naboen min opp på døra, så endte med at vi skulle spille Zelda til langt på natt.
Egentlig var vel konklusjonen vår " Om vi runner Zelda Ocarina of Time nå, så husker vi alt til vi vinner i lotto og kan kjøpe oss en 3ds så da ser vi supre ut når vi spiller Z.O.T på 3ds." Eller noe slikt. Vi kom ikke så langt da, noen av oss har respektable sengetider. Kanskje vi fortsetter med det i dag.

Ellers så vil jeg gå tur i skogen, men helt ærlig så er jeg litt redd for ulven.
Jeg syntes ikke det var så skummelt at det hadde blitt sett bjørn i skogen her, de er ok, de bare løper sin vei.
Ulven der i mot er ikke så sky, og når jeg har med meg hunden er det jo enda større fare for å trekke oppmerksomhet.

Jeg hadde ikke vært så redd om jeg skulle ha gått alene, men jeg kan jo ikke gå uten Zelda.
Så jeg er egentlig ikke så redd den bare jeg ikke er i skogen med Zelda. Det ville ha vært verdens undergang om Zelda hadde blitt tatt av Ulv! Om Zelda hadde blitt tatt av noe som helst hadde vært krise.

åja, til dere utenforstående. Det har blitt observert ulv i nærheten av her jeg bor. De har prøvd å skyte etter den også for å skremme den vekk men den lar seg visst ikke skremme, det er jo litt skummelt. Hva har jeg å stille opp mot en ulv som ikke er redd? Jeg som er to meter høy og bare muskler?

Jeg får vel bare gjøre det, jeg kan jo ikke la at det finnes dyr i skogen hindre meg fra å gå tur.


Så,
Skal du på Engerdalsdagene?
Er du redd ulven?
Synes du jeg er naiv når jeg er så redd for å ta med hunden min på skogs tur?

Så ja, hvis dere vil ha litt Malin tid før jeg stikker sørover igjen så er det bare å si i fra:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv