9.19.2011

Trysil, Hjem, Blogging, Fotografier på badet

 I dag følte jeg meg litt sånn. Det er rart med ny sveis. Denne må liksom styles og shit for at den skal se bra ut.  Jeg kan ikke bare gre gjennom den å gå ut. Den er veldig fresh da.

Jeg ville bare vise dere puppene mine. Og det søte smykket mitt.


Det er to uker til jeg skal hjem til Trysil. Jeg begynner å kjenne de samme nervene som jeg hadde da jeg skulle ned hit. Jeg kjenner det gjør vondt å tenke på at jeg skal dra fra Marius igjen. Ikke se han hver dag. Det er en kjempe nedtur etter at vi har måtte ha et avstandforhold i tre år. Vi kommer oss vel gjennom det. PÅ en annen side gleder jeg meg kjempe mye til å være omgitt av familien min og dyr! Det skal bli herlig å komme hjem til skogen! Bare synd jeg kommer midt i jakta. Kanskje det fortsatt er litt bær jeg kan plukke? Jeg kjenner hjertet mitt blir fylt med frisk luft bare jeg tenker på det.

En annen ting jeg ikke har tenkt på er at det blir jo litt trist å forlate jobben også. Jeg har møtt kjempemange koselige mennesker. Jeg føler jeg har lært en del også. Det er nyttige erfaringer jeg føler jeg trenger senere. Både dette å bo med Marius, og å ha en jobb på et fremmed sted. Samtidig som jeg kjenner at det skal bli fantastisk å møte solbrune turister, og jobbe med en jobb jeg begynner å kunne veldig godt nå. Høre på Trysil dialekt. Alt det der.

Jeg innså nettopp at dette innlegget ble veldig personlig. Det er en annen tanke jeg har hatt. At bloggen min hadde vært mye bedre om jeg hadde gitt mye mer av meg selv. Jeg føler også at Internett ikke er klar for denslags. Mitt forsøk på å gi mer av meg selv til dere lesere, er flere bilder av meg selv på badet. Det er en grunn til at folk tar bilder av seg selv på badet. For det første hjelper de lyse veggene med til at du får tilstrekkelig med lys. For alle dere andre manuell fotografer der ute så skjønner dere hvor grusomt uhyggelig blitz er. Også får du en relativt nøytral bakgrunn. Pluss det berømmelige speilet! Så du kan se på hvordan du ser ut mens du fotograferer. Det er bare pure awsome! Men så er det vel sikkert fjortiss å ta bilde av seg selv i utgangspunktet. Jeg tror jeg aldri kommer til  å slutte med det. Å ta overdrevent mange fotografier av meg selv på badet. Det er hyggelig å bli minnet på hvordan du så ut før, samt at jeg oppriktig liker utseendet mitt.

Jeg vil ta over verden med utseende mitt. Jeg har nok fotografier tatt av meg selv på badet til å gjøre det.

Vel vel. Nok om det.

Hvordan går det der du er nå?

Har du også overdrevent mange fotografier av deg selv på badet? Hvorfor?

Er det fortsatt igjen bær i skogen?

Takketakk for meg. I et forsøk på å gi enda mer av meg selv. Her er et eldre bilde av meg. Jeg skal så vilt fortelle dere om parykkene mine en dag. Jeg elsker de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv