9.26.2011

det er bare DU som kan skape DIN lykke.

I dag har jeg bare et spørsmål.

Hvordan oppfører du deg rundt noen som er straight up falsk mot deg?
Falsk da mener jeg, tenker og mener ting som deg, som tilsynelatende ikke er der når dere plutselig er på samme sted IRL. Dere skjønner sikkert typen. "åh gud Malin er så bla bla bla, åh hei Malin!<3<3"

Jeg bryr meg for mye om dette. Jeg merker at det plager meg når jeg hører om det, men ellers så er det en så pytteliten bagatell i hele min perfekte tilværelse at den lett kan snytes bort. Men igjen så hadde jeg lovet å gi bittelitt mer av meg selv. Dette er hva jeg tenker på.

Hva jeg mener med mitt perfekte liv er at i en lang stund nå så føler jeg at jeg har supere venner å være med, jeg har masse ting jeg brenner for, jeg har en fantastisk familie og ikke minst, en fantastisk hund! Ja dere kan kanskje se at jeg har utelatt Marius. Kjærlighet er en bonus, det er kirsebæret på toppen om man allerede har et supert liv. Man kan ikke belage sitt gode liv på kjærlighet. Det er en lykke du til stor grad må finne i deg selv. Når du er komplett lykkelig i ditt eget selskap, føler jeg man er klar for å slippe andre folk inn i livet sitt. Det er jeg, komplett lykkelig i mitt eget selskap. Derfor har jeg mer å gi de rundt meg. Det handler også om det å bare gi litt faen, men jeg bryr meg litt om dette da, for denne personen er jeg tvunget til å omgås med, og jeg synes det er mye enklere når vi kan omgås hverandre. Uten masse crap. Si det til meg, jeg knuser ikke.

Jeg er hovedperson i min egen lille spillefilm. Livet mitt er akkurat så perfekt og så lykkelig som jeg gjør det til.

woo, livsfilosofi. Hva tenker du om dette da?

Det ble litt mer enn et spørsmål da. For å gjøre opp for dette skal jeg legge ut et parykk bilde til.



LINE NEWS!


Jeg kan ikke se bort i fra at de mest leste innleggene mine er fra Line-serien. Saken er den at jeg sitter i litt av en skrivesperre. Jeg har flere mulige fortsettelser men jeg føler at det har gått på grunn. Jeg er missfornøyd med teksten jeg produserer. Jeg hadde en klar plan for turnen til denne historien men jeg føler jeg har mistet litt tråden for det jeg ville oppnå. Jeg er redd for at det ender opp i en farse parti uten noen gode utsikter for å gi det noe nytt og kreativ.

Derfor spør jeg dere lesere som er kjent med denne historien. Hva håper du skjer?
Det dere svarer kan hjelpe meg på mange måter. Da vet jeg hvor følelsene deres ligger, hva som kanskje hadde sjokkert dere. Forresten, hvem som utførte blowjobben er bestemt. Så mye kan jeg si. Så jeg ber dere, bruk et lite minutt på å legge igjen en kommentar, så skal jeg love dere at det kommer et nytt avsnitt snart.

Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv