10.22.2011

PAAARYKKAN MINE

Does the carpet match the drapes?

Den dyreste jeg har. Denne elsker jeg!

Denne fikk sin deby i London. Jeg må si jeg elsker den litt til tross for at fargen er litt i overkant

bare en vanlig klovneparykk

Denne duger kun om du skal kle deg ut som Courtney Love, eller Anne Anka da, eller hvis du bare ser ut som en crack whore som meg på dette bildet.

Denne duger kun hvis du skal kle deg ut som Gygrid. Den blir bustete så fort du ser på den.


Så. Hva synes du om parykker?

Jeg elsker mine! Gleder meg sånn til å prøve den nye.
Lurer du på noe ang parykkene mine så bare spørr.

Eier du noen parykker selv?

Hvilken er din yndling Malin parykk?

min eeer... jeg har falt litt for å bruke den lange røde egentlig. Så den er min favoritt nå for tiden.


Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Det er kjempe kult med parykker, bare tenk å kunne bytte stil uten å måtte gjøre noen store tiltak, jeg eier ikke noen selv og min yndlings er jeg ikke helt sikker på men jeg likte de tre du, Yngve og jeg prøvde sist vi var hos deg:)

    SvarSlett
  2. Den hvite, den røde og blonde eller noee?:D vi var ganske pene.

    SvarSlett
  3. Fine parykker har du! ^^
    men må virkelig si du kler klovne parykken! *ler* ^^ ( ironi )
    synes egentlig du kler alle, men fascinerer med at du kler den hvite O.O

    SvarSlett
  4. ja, men kim kler den hvite bedre;)

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv