11.15.2011

Oppussing

De siste ukene har jeg jobbet med å pusse opp et hobbyrom, og kanskje mest spennende, mitt eget rom.
Dette er en prosess jeg lenge har lovet å skrive om.

Nå er det bare en dag unna før rommet er klart. Jeg tenkte jeg skulle gi dere en liten sneak peak på hva som kommer.

Her er rommet mitt i fult kaos.

Her males det første strøket i taket. Missfarget av røyk, neeeidaaa

Dette er viktig. Dette er ting som skal inn som pynt. Kanskje dere får en følelse av hva som kommer til å bli

Ny pult(åh..koffert.)

Nytt nattbord

Ny farge ¨på veggen
Hva tenker du?

2 kommentarer:

  1. tenker jeg gleder meg til å se, og at jeg tror jeg liker det allerede!

    SvarSlett
  2. Dette blir garantert bra;) kommer og ser på det en gang i jula så kan vi spille gamecube også:)

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv