1.15.2012

10.000 besøkende!

10.000 besøkende totalt på Sex, Sokker og Seigmenn!

Takketakktakk:D
Som takk skal dere få et bildedryss med bilder jeg liker.
Det er utrolig at folk er innom her i det hele tatt synes jeg, men det er koselig at det er det.

Hva vil dere lese mer av fremover da?


I dag skal jeg bare rydde på rommet mitt, og henge opp nakenbildene mine. Det har jeg kanskje ikke sagt? Jeg og Karoline hadde en akt-shoot i romjula. Det var kaldt men gøy. Er fornøyd med bildene, kanskje jeg skal spørre om vi kan ta en til en til våren? Karoline er veldig flink til å fotografere, hun har en sånn voldsom sjel i bildene sine. Det reflekterer bare det at hun er naturlig kreativ og ekstremt orginal.

Takk for at dere leser:) Dette bør jo egentlig feires! Forslag?
Bare mej.

Platespilleren min. Den har fått en liten krok.

Zelda i snøen.

Han er inneforstått med at tar du bilder med kameraet mitt, kan det hende jeg bruker dem.
Dette er da postmannen, som også er elskeren min og for tiden er militærmann i Nord-Norge.
Savner han bare litt da...veldig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv