1.21.2012

Drømmer

I natt drømte jeg at jeg var fyllesyk, og skulle lage arme riddere.
For de som ikke har laget arme riddere før, så er det loff som skal dyppes i en blanding av melk, sukker og egg(ellernoe sånt).

Bare at når jeg skulle lage mine arme riddere, så dyppet jeg det i Cointreau(appelsinlikør) også stekte jeg det.
Så kom Oliver inn på kjøkkenet, så jeg tilbø han Cointreau-marinert arme riddere. Han kalte meg alkoholiker, også gikk han sin vei.

Jeg har en drømmedagbok, som jeg skriver ned alle drømmer som jeg husker i. Om jeg ikke har tid til å notere de, forteller jeg de til meg selv høyt tre ganger, før jeg noterer det på mobilen min ved første ledige anledning. Jeg vurderer om jeg kanskje skal begynne å publisere noen av de mindre personlige drømmene der, som er ganske morsomme.

Hva tror dere?
Vil dere ha flere dagen-der-på oppskrifter?

1 kommentar:

  1. Jeg syns du kan publisere noen av drømmene dine her:)

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv