6.17.2012

Facing my fears

Hei alle sammen.

Denne bloggen har vært inaktiv i hundre år nå, så dere ser riktig. Jeg skriver faktisk et innlegg.
I skrivende stund er jeg rasende fordi den jævla støvsugeren jeg bruker til å støvsuge i bilen med er en drittkjerring og vil ikke suge som den skal(no pun intended).
Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på en ting jeg nylig har gjort.

Jeg tror jeg har skrevet et innlegg om min frykt for nåler og tannleger.
Fredag 15. Juni tok jeg min første piercing. Jeg har hull i øret, men det er tatt med pistol.
Fy faen så redd jeg var! Men jeg har aldri følt meg tøffere enn jeg følte meg etterpå!
Jeg skal definitivt aldri pierce en kroppsdel på samme måten igjen. For et grusomt rituale. Også så jævlig vondt.

Jeg er virkelig stolt over meg selv! Jeg klarer ikke se nåler på tv en gang uten å bli svimmel.
Og det blir bedre, for det var brystvorta jeg piercet. Ikke nok med det. Jeg tok begge to!
De er helt utrolig sexy. Jeg liker dem:)

Mvh Malin

Link til innlegg om mine frykter: Det er kjempe synd på meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv