8.28.2012

Livstegn!

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle gi litt lyd i fra meg! Nå har jeg bodd i Tromsø i 16 dager. Fadderuka er endelig over. Det ble en veldig fuktig affære!

Denne uken skal jeg begrave meg i litt skolearbeid. Det er visst det jeg er her oppe for å drive med.

Skulle bare fortelle dere at jeg koser meg! Fagene er morsomme, har fått meg noen bekjentskaper. At Yngve ikke er så veldig langt unna er også hyggelig.

Har til og med fått pakke hjemme fra med diverse ting jeg ville ha ettersendt. Samt litt gaver fra de der hjemme. Te, elgmuskel, lys, smykke og et postkort. Med hilsen fra Mamma, pappa, Stine, Benedicte and boyfriends. Det var kjempe koselig. Ble så glad at jeg begynte å gråte.

Skal skrive mer senere.

Mvh Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv