9.05.2012

Innkjøp


Her om dagen fikk jeg siste lønningen min fra Trysil Bygdetun. Da følte jeg at jeg kunne unne meg noen nye klær og litt annet.

For det første dro jeg på bukseshopping. Jeg haater bukseshopping. Det positive er at nå har jeg bukser jeg slipper å brette opp fordi jeg har arvet de av mine 3 meter høye søstre.

Kjøpte meg også litt annet. Punktliste!
-Glee Sesong 1.
-Glee Sesong 2.
-Katzenjammer- le pop
-Dum Dum Boys- Schlägers
-Kaizers Orchesra- Live at Vega
-Nye converse
-Undertøy
-Bukser(x2)
-tidenes kuleste boots.

Dette var et kjedelig innlegg merker jeg. La meg få fortelle dere en vits:
Hvordan merker du at kona di er død? Sexen er den samme men oppvasken hoper seg opp.

Se! Jeg trenger ikke brette de eller noe! Stor seier for min del.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv