10.25.2012

Det er ikke soppen sin feil!

Hei alle sammen.

Hvilken bedre måte å tilbringe siste kvelden før eksamen på, enn å blogge!

Jeg var på quiz for dummies på Driv, onsdag kveld.

Det var kjempe hyggelig det! Også fikk jeg kult ølglass.
Bildedryss!! Swoosh!

Labyrinten på Uit en fin vinterdag.

Min spanske nabo Voldemort(jeg klarer ikke uttale navnet hans,) kom med sjokolade og kaffe på døra til meg:)
Han er super.


Når du fører inn forelesnings notatene for september og innser at du har glemt noe.


Jeg får vel kanskje forklare overskriften på dette innlegget også. I dag så hadde vi om mulige årsaker til hekseprosessene. En botaniker kom for å snakke om meldrøy-sopp. Hvis du får forgiftning av denne soppen kan du visst få ganske grusomme symptomer, siden den ødelegger nervesystemet ditt. Uansett. På slutten av forelesningen så hadde foreleseren innvilget et helt ark til å skrive:
Soppen anklager ingen for trolldom.
Soppen lager ikke lover.
Soppen dømmer ingen i retten.
Soppen brenner ingen på bål.

Jeg lo litt inni meg. Alt i alt en spennende forelesning.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv