10.03.2012

Ny drøm

Nå er det en stund siden sist jeg skrev om en drøm.

I natt drømte jeg at familien min flyttet. Jeg husker ikke helt hvor vi flyttet men jeg har lyst til å si Frankrike. Jeg pakket ut på rommet mitt med masse dekorative småting. Så kom Yngve, han satte vinduet litt på gløtt for å lufte. Plutselig kom den en ape inn. Vet ikke hva slags type ape det var. Bavian kanskje? Den var ganske stor og hadde ekkel rumpe. Uansett. Jeg satte meg helt stille opp i sengen min og gjemte meg fordi jeg syntes den var skummel. Yngve begynte å nussedusse den, og de ble gode venner. Jeg hadde noe frukt i vinduskarmen så Yngve begynte å mate den. Jeg lå helst stille under dyna mi for å ikke vekke oppmerksomheten dens. Plutselig måtte jeg flytte meg av en eller annen grunn. Jeg tror jeg skulle stenge vinduet for at ikke flere skapninger skulle komme inn. Da oppdaget den meg og hoppet opp på meg. Føltes som en litt irriterende hund, og jeg ble kjempe redd. Jeg ble totalt paralysert og hikstet til Yngve "flytt den.. hjelp meg". Plutselig prøvde den å sutte på øreflippen min og da kommer det fra Yngve "ååh... den liker deg! noe så søtt". Etter mye om og men fikk jeg ut den apen da. Men den var kjempe skummel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv