8.22.2013

Finland, Motorhead, Gullfisk

Hallaaah.

Jeg var i Finland for første gang i hele mitt liv nå på tirsdag. Det er påfallende likt Nord-Norge der jeg var. Kan du begripe! Var i Kilpisjärvi. Uansett, jeg vil ikke snakke om det, siden det var omtrent like spennende som en tur til Långfloden. Det jeg fant er det som spiller en rolle.

Motörhead øl! Jeg vil ikke drikke den for den er så kul. Uansett, det var min tur til Finland. Skal også sende nedover litt milka til mor å'n far. Siden jeg husker det som noe av den beste sjokoladen noen sinne.


Ellers er det mye av det samme. Øl, pensum og nå Yngve. Siden jeg har klart å skape illusjonen av at Tromsø er den beste plassen i verden.

Men siden jeg har tenkt å bli værende her oppe en stund, har jeg tenkt å investere i en gullfisk. Og bloggen skal selvfølgelig bare handle om meg og gullfisken min som drikker pils, og strør rundt oss med beruset visdom om livet. Neida, men kanskje. Hva slags fisk burde jeg kjøpe? Burde jeg kjøpe fisk? og ikke minst, Hva burde den hete?

Har du det bra forresten? Så fint. Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv