8.16.2013

Roger Waters, gift deg med meg.

Jeg kommer aldri til å klare å takke søstra mi nok for The Wall billettene.

For en visuell orgasme! For et show! Og med selveste Roger Waters!

Jeg gråt så fælt iløpet av de første par låtene at jeg klarte hverken synge eller uttrykke min entusiasme. Bare gråt av glede. Det var så storslagent og gjennomført at man ble målløs.

Herregud. Får du muligheten så dra på The Wall med Roger Waters! Det er det nærmeste mange av oss kommer å få oppleve musikksensasjonen Pink Floyd, og det er et mesterstykke historisk sett!
Du trenger ikke like Pink Floyd eller The Wall i det hele tatt. Ågud.

Nå er jeg på plass i Tromsø igjen, etter en flott sommer.

Jeg har jobbet som Guide, hilst på venner og vært på seiltur.

Nå er jeg klar for mørketid, mack øl og skole.

Psykologi, omsider!

Det blir et tøft år, når studiet er åpent og vi har 450 personer i klassen. Men jeg er klar!

Hva gjør du nå til høsten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv