11.22.2013

Super pannekaker!

Hei.
Jeg har funnet en oppskrift på pannekaker som jeg elsker. Tenkte jeg skulle dele den med dere andre hybelboere som også ønsker å spise super sunt, eller bare spare penger til sjokolade.

Ingr:
2 Egg
1 Banan

Tada!

Du moser først bananen i en bolle, der etter tilsetter du eggene.
Du rører dette så til en jevn røre, også er det bare å steke det som vanlige pannekaker.
Jeg liker å lage mine små og tykke, så jeg får omtrent 4 ut av denne oppskriften.
Jeg liker å lage alle fire på en gang og legge de i lag med vanilje yoghurt og frukt/bær mellom lagene.

M,mmmm.

Hvis du ikke har friskebær på hybelen, eller det er den tiden av året hvor det er fittedyrt, så kjøp coop sine smoothie bær. 20kr for en pose tror jeg, og du kan ha det i fryseren. Bare varm de opp og strø mellom lagene, som du ville gjort om du skulle spise bær og is.

Håper du får like mye glede ut av dette som jeg har fått.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv