12.23.2013

Jeg skal bli en fin dame neste år

Kjære de som leser denne blogg.
Har du nyttårsforsetter? Jeg har. Det er vel sikkert fordi jeg har en fetisj for å lage lister.
Mitt første nyttårsforsett for 2014 er at jeg skal bli en fin dame.
Jeg skal slutte å kle av meg når jeg overstiger 4 enheter på fest.
Jeg skal slutte å prompe i sengen min, når jeg har andre i den.
Jeg skal slutte å spise burger king mat.
Jeg skal bare drikke smakløse rødviner og kompensere for eventuelt væsketap alkoholen måtte stå for, ved å drikke et glass vann mellom hver enhet.
Jeg skal begynne å stelle neglene mine.
Jeg skal barbere leggene mine hele året, ikke bare om sommeren.
Jeg skal kjøpe nye klær istede for å sy de gamle utvaskede klærne mine.
Jeg skal slutte å si "har du sett brystvorte piercingen min?".
Jeg skal slutte å knise av fittepromper.
Jeg skal begynne å bytte bh hver dag.
Jeg skal fikse håret mitt hver dag.
Jeg må endre kaffebestillingen min fra "svart som satan" til "fløte,sukker og kanel, med litt kaffe"
Jeg skal trene.
Jeg skal tvinge meg selv til å like drinker som vodka battery, "en søt drink" og "den derre sex and the city drinken".
Jeg skal rødme når noen nevner den nyeste kolleksjonen av butplugger til fun, og vibratoren min må ha en form for pattedyr på seg så jeg ikke blir skremt av min egen seksualitet.
Jeg skal rett og slett bli en fin dame.

Følg utviklingen i 2014!

Hva er dine forventninger til neste år? Har du nyttårsforsetter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv