1.22.2014

Ikke noe mørkt øl til bursdagen min!

I natt drømte jeg at det var bursdagen min, og det var bare bitter svensk folkøl pilsner i hele huset. Noe som var krise. Så jeg satte meg på sykelen min(forøvring den jeg hadde når jeg var syv år med tre gir på) og trålet lokalbutikkene i Jordet sentrum etter mørkt øl. Og alt de hadde var en ny frydenlund type, som var helt ok. Denne fant jeg selvfølgelig etter å ha kjørt grenda rundt på denne sykelen i flere timer, og da jeg kom frem til kassa var klokken over fire. Så jeg fikk ikke kjøpe øl. Ja jeg vet at i realiteten er grensen kl 20.00 på ukedager og 18.00 på lørdag, men det var en drøm. Så jeg subbet meg hjem for å feire bursdagen min uten favoritt ølet mitt.

Såe, hvordan går det med deg og ditt sunne forhold til alkohol?

Har fått ny t-skjorte som jeg elsker og skal aldri ta av meg igjen, Ramones t-skjorte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv