3.14.2014

Når jeg pms'er er det kake jeg vil ha. Kladdkake. Og den skal dekkes med krem! Jeg vil ikke ha en bit kladdkake uten et lag med krem tjukkere enn mora di.
Saken er den at jeg bor i kollektiv og jeg deler kjøkken med 5 andre. Jeg liker jo å skape inntrykk av at jeg også er litt sprek da, siden jeg bor med fjellklatrere og medisinstudenter. Så jeg starter med å ta stykke for stykke. Jeg passèrer de jeg bor med, tar meg en bit kladdkake, og dreper stykket med krem!, for å så gå med krummet rygg tilbake til rommet mitt. Dette gjør jeg kanskje 3-4 ganger før jeg gir faen i hva de synes og tar hele kaka, kremboksen og en skje med på rommet mitt. Den følelsen jeg har da kaller jeg cake-walk of shame.

Det er en kake der, jeg lover

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv