6.09.2014

Yngve har en tendens til å gjøre narr av alderen min. Vi er like gamle, men jeg er født veldig tidlig på året. Her om dagen, etter å ha pløyd gjennom de vanlige glosene med å bytte til sommerdekk på rulatoren, at han pleier å få kjønnssykdommer som har vært utdødd siden 1600-tallet osv. kom han med denne herligheten "Du vet, Malin begynner å bli litt dement og gammel. Hun har blitt litt mutt og trist i det siste for det eneste hun husker er jo barndommen sin. Så for å muntre henne opp kjøpte jeg en vevstol. Men den falt ikke helt i smak da. Så jeg ga henne en stein i stede, og da ble hun i fyr og fistel! Hun livet opp og begynte å lage spydspisser og hjul. Ja det ble så ille at jeg måtte stoppe henne fra å jakte på feite folk og kalle de mammuter"

Gla i rei' å

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv