8.17.2011

Day 5. Best friend

Denne var vanskelig for jeg har så mange mennesker som er i overkant av nære venner. Altså mange jeg kvalifiserer som bestevenn. Derfor tok jeg en sitat som sa noe sånt som at de virkelige bestevennene dine er de du kan ringe midt på natten for nesten ingenting. Det sto i forrige måneds Nemi. Bare les der. Så jeg tenkte hvem er det. Det har vært mange jeg kan ringe når som helst gjennom tidene, men akkurat nå er det bare en jeg kan komme på i farten. Det er Odd Rainer.

Det er så skremmende å tegne noen du kjenner. Du kan jo risikere å såre dem! Akkurat som at hvis jeg skal være veldig kritisk mot meg selv så synes jeg han ser ut som en lubben Zac Efron, med litt skeiv munn og grise nese. Men ellers ble jeg ganske fornøyd. Til vanlig ser han jo ut som han er skutt ut av rumpa til Gud selv, jeg lover. Håper du ikke ble såret nå Odd! Jeg glad i deg< 33
Det er tegnet etter et bilde av han som jeg ikke er sikker på om han har sett en gang, og nå skal han aldri få det heller så han kan sammenligneX)

Jeg har hoppet over day 4. fordi jeg lager en akvarell som ikke er klar. Den dukker opp i morgen forhåpentligvis:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv