8.31.2011

Fruktsmaking nr 2. Pasjonsfrukt

Hei.


Denne uken skal vi smake på pasjonsfrukt!


Kriteriene er som alltid:

  • Smak
  • Konsistens
  • Utseende
  • Brukervennlighet
  • Hva synes Marius?
  • Hva synes Malin?
  • Hva synes Vladimir?





Smak:
Den var sur. Smakte litt som sur fittesaft.



Konsistens:

Mykt skall. Inni er  det en konsistens som minner litt om granateple.

Utseende:Litt kjedelig utenpå men inni var den, interessant nok.

Brukervennlighet:Må spises med skje og må deles med kniv.



Hva synes Marius:Fittesaft! SUR fittesaft!
Hva synes Malin:Den var sur... men den var ikke veldig sur liksom, bare ekkel.
Hva synes Vladimir:

Lukten var veldig fint. Lukta tiltrakk meg som en kåt høne. Smaken, når du tygde på de frøene så tror jeg et øyeblikk,så møtte jeg oldemora mi fra graven. Sur ettersmak akkurat som de sure vitsene til Arne(steinerskole lærer). Frøene så ut som bittesmå anal kuler til babyer.

Helhetsvurdering:

FORFERDELIG! Lukter godt(delte meninger).


Best shots:

1 kommentar:

  1. Jeg koser meg bare med kommentarene fra panelet ditt, bare genialt:)

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv