8.29.2011

Marius Fyller 20!


Hei Allesammen.
I går fylte Marius 20 år! Dette betyr to ting:
1. Han kan kjøpe tequilaen for meg.
2. Jeg er sammen med en gamling.

Bakelalala
Jeg kommer fra en stor og lykkelig familie hvor til og med bikkja sin bursdag blir feiret. Dette er jo også litt fordi vi alle elsker den hunden mer enn hverandre. Noe som er litt synd for hvis jeg skulle faile i å passe på bikkja, og hun blir påkjørt eller noe, så vil jeg bli sendt i eksil av familien min ute på en øy på Eltsjøen(ja jeg har tenkt mye på dette).


Muffinsene klare!
Tilbake til bursdagsfeiringer. Så! Som det fantastiske mennesket jeg er så bakte jeg muffins til han. Det var noen slags brownies muffins. Kjempedeilige! Til tross for at jeg helte 2 dl for mye kaffe oppi røra. Det skulle egentlig bare være 2ss. Det er helt fantastisk at de ble så gode til tross for at jeg helte hundre ganger for mye kaffe oppi. Så pyntet jeg de og lalala! Jeg vet at det står at muffinsene var ferdig laget kl 9 om morgenen som får meg til å fremstå som en ivrig og dedikert person. Sannheten er at jeg lagde de kvelden i forveien også pyntet jeg dem dagen etter. Jeg var egentlig ikke oppe kl 9 en gang… jeg var oppe kl 12. (ja, jeg regner med du titter på bilder før du leser) Også var det som sagt 40% på all frukt og grønt på jobben, så jeg slo til med et sunt alternativ også.



Jeg startet dagen hans med å servere han en kaffekopp i senga. Mens jeg drakk øl. Søndag er eneste garanterte fridagen min i hele uka så da slår jeg til med en morgenpils før frokost. Det endte med at pils ble det eneste jeg drakk hele dagen såe.  Nå er jeg litt pinlig berørt over guilty plesure innlegget mitt. Det var slettes ikke planlagt. Desto mer viktig at dere legger ut deres guilty plesures! Så vi kan være pinlig berørt over de sammen! Heldigvis så la jeg ikke ut noe sånt som store rosa dildoer eller noe. Ehe…
 
Ruundt kl 14. kom Jelil giraff på besøk. Han hjalp oss flittig med å kvitte oss med muffinsene. Vi spilte kort også kom Renè hjem etter å ha vært på gardeball. Jeg er så misunnelig. Jeg har bedt han om å ta meg med i flere uker men neida. Noen der ute som trenger date til gardeballet neste år?

Kim og Jeanette stakk en tur innom utover kvelden. Dagen besto egentlig bare av at folk dukket opp. Vi drakk, sang og lo hele kvelden. Det var en super dag synes jeg da. Håper Marius syntes det også. Han sover nå… det fortjener han etter at han har hatt med meg å gjøre etter kl 02.30 i går kveld.


Siden hjernen min er grøt i skrivende stund tror jeg at jeg skal stoppe her før det kommer noe mer random crap. I dag skal jeg fortsette på bildet mitt som dere skal få en sneak peak på. Jeg tror ikke det er noe mer enn en skisse. Vet ikke enda. Hvis det blir dritbra så kanskje. Skal tegne litt på tegnechallenge. Kanskje spille litt Zelda og spise agurk. Agurk er så jævla bra dagen der på mat! Det lukter nesten ingenting, smaker nesten ingenting og det er nesten bare vann.

Prøvd det! Det er mitt tips for dagen!

Sov godt og ha en fin dag  på skolen.

Klemogkoz fra Malin


Dette er en ikke-funger bar Malin. God dag alle sammen!
Prosjekter prosjekter! Spennende!

2 kommentarer:

  1. De muffinsene så gode ut:D mulig å forhåndsbestille noen sånne til den neste kaffekoppen vi skal ta?

    SvarSlett
  2. Jaja:P men vi trenger ikke kaffe til da. det er jo nok kaffe i de alene. Skal lage de riktig nestegang da;)

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv