9.04.2011

Har jeg forresten fortalt dere om...

Har jeg fortalt dere om mitt kjøp på Ebay i vår?
Det som var greia i vår, var jo at det begynte å bli for varmt ute til å bruke de.

Tadaaa.


Dere er sikkert ikke så kåte på de som jeg er da, jeg synes de er helt fantastiske. Du kan ikke unngå å elske sokker med pels på? Det er som å... ikke like en bh med pels på? Noe som jeg forresten hadde tent enda mer på om noen hadde skaffet meg det. Ooh. Myykt. Jeg har ikke noe laget av ekte pels da, sånn at jeg kan roe ned aktivist sinn som finnes der ute. Selv om jeg mener at pelsindustrien ikke bare er ondskap. Det er en helt annen historie og vinklet litt mer i mot at vi hadde flere elgskinn liggende til salting bak garasjen når jeg var liten. Jeg vet ikke om den pelsen som kommer fra den type jakt blir definert inn under pelsindustrien, eller om det er bare steder hvor de systematisk avler dyr for det ene formålet? Det har jeg ikke satt meg inni. UANSETT!

Dette er da mine nye sokker som har en flott kant med pels på. Det eneste negative er at de røyter litt. Igjen, dere som kjenner meg kommer det vel ikke noe sjokk for at det er snakk om Ebay. De kostet 50kr inkl frakt. De er varme og gode og nå kan jeg endelig bruke de! WIHU!

mvh Malin

Her ser du hva jeg bruker dem til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv