9.30.2011

Hei. Ingen bilder i dag. Bare kjedelig tekst inlegg.

Eller jo! Jeg kan laste opp inspirasjonsbildene mine.

Jeg kommer hjem til Trysil Torsdag neste uke. Rart å si det. Hjem. Endelig.

Det var da ei på jobben her om dagen sa "Allerede? det blir trist" at jeg innså at det blir ikke bare fryd og gammen. Det blir ikke bare å komme hjem til Zelda, til familien, til å kjøre bil, til Yngve som postbud. Til å kunne høre så mye jeg vil på Kaizers! Høre så mye jeg orker på drøm videre violeta!
Jeg må faktisk dra i fra Marius. Venne meg til å IKKE se han hver dag, dra fra nye bekjente på jobben, fra byen, fra å kunne shoppe på en onsdag. Ja osv.

Dette var egentlig ikke poenget. Når jeg kommer hjem skal jeg fornye rommet mitt litt. Male veggene, ommøblere osv. Det gleder jeg meg kjempe mye til! Bare det at rommet mitt er stereotyp ikea, og jeg vil
bevare flest mulig av de gamle møblene mine. Samtidlig som jeg har funnet et bilde av hvordan mitt ideelle drømme rom ville ha vært. Nemmelig slik:


Den som har innredet dette rommet, er min gud. Synd det ikke er særlig mye Ikea her så det betyr at ALT må byttes ut. Dette går ikke. Jeg trenger bildeeksempler på organisk møter statisk. Ikea møter vintage. Jeg trenger fete ideer til hvordan det kan løses. Hvordan jeg kan få litt av begge deler uten at det ser teit ut. Jeg har noen tanker selv men er veldig usikker på om det vil funke. Dette er mitt prosjekt når jeg kommer hjem da. Male og slepe tunge møbler.

Ja, det var det jeg ville spørre om.

Her er det en hel haug med andre rom jeg synes ser kule ut, som jeg ser for meg selv midt inni.













Jeg har vel lov til å drømme litt stort her?

1 kommentar:

  1. det var utrolig mange fine rom! lykke til med oppussing.

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv