10.02.2011

Ute

Hei. Så i går var jeg ute å spiste med jobben.

Jeg hadde min siste vakt på jobb her i Moss. Rett etter jobb dro jeg hjem, fikset meg, og stakk ned i gågata på et sted som het bifferiet.


Det var kjempe god mat der! Vi fikk til og med påspandert tre drinker!
Så ja, det ligger vel i kortene at da jeg skiltes fra alle sammen var jeg god i formen. Jeg møtte Marius, Kim, Marte, Per og Renè etterpå. Vi drakk litt til før vi ruslet hjemover.

Det var en super kveld, selv om jeg trodde jeg var kongen av shuffling da. På høye heler etter noen pils for mye tryna jeg så lang jeg var. "oohsch, jeg  bløør... KEBAB!". Jeg har noen andre suspekte blåmerker også. Det er heerlig.

Lenge siden jeg hadde det så gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv