9.11.2011

Tur til byen.


Hei:)


I går våknet jeg opp til en russer og en samboer, sovende på sofaen til menyen på en eller annen film.

Jeg konkluderte med at det ble en stund til de sto opp. Jeg bestemte meg for  å ta meg en tur til byen isteden for å liste meg rundt de. Jeg har ikke fått muligheten til å være så mye i byen de siste ukene. Dagene har for det meste gått i jobbing og få det til å se halvveis anstendig ut her hjemme. Jeg følte jeg kunne unne meg en spasertur til byen.


Jeg startet dagen med en kopp te med friske mint blader i, og litt honning kjøpt på Skjæraasen.



Forresten. Jeg begynner å gå tom for slik honning. Jeg fikk med meg tre krukker hjemme fra. Om noen vil kjøpe en til meg, helst med havtorn, og komme på besøk med den er de hjertelig velkomne til å gjøre det.

Jeg skrev til og med en liste, fordi jeg er en slik forbanna listeperson(Se Todolist innlegg).

Dette var sånn ca klærne jeg hadde på meg. Jeg liker klokka. Litt steam punkish.

Jeg gikk da ned til byen. Hang for det meste på amfi som utgjør ¾ av hele sentrum.

Fant en søt butikk jeg aldri har vært innom før som heter kremmerhuset. Der kjøpte jeg meg eplekjærligheter, en ny te. På butikken vis a vis kremmerhuset kjøpte jeg meg en liten treboks som ser ut som en bok, samt noen duft lys. Alt til den samlede verdi av 35kr. Det var ryddesalg eller noe i den duren. Eller konkurssalg? De solgte til og med kortstativet sitt så. Kremmerhuset skal jeg innom når jeg får lønn også. Deretter var jeg innom H&M for å kjøpe meg ny dipliner. Jeg var også innom lucky duck. Kjøpte meg en såpe barr og en sånn knagg du har på speilet. Så gikk jeg på noe som vi kaller Vietcong. Ingen av oss vet hva det egentlig heter men, jeg bestilte en veldig god kamille te.

Etter det gikk jeg på Marits krystaller. Kjøpte meg litt salvie også gikk jeg hjem. Skulle egentlig på svømming den kvelden men det ble det ikke noe av, og resten av uka jobber jeg så håper det blir litt svømming neste uke. Jeg og Jeanette har en slags plan om at vi skal bli vell trente og fine til vinteren om vi får svømt litt mer. Det har seg bare slik at det sjeldent passer for oss begge så jeg får vel bare komme meg ned dit en dag.

Da jeg kom hjem lå de fortsatt på sofaen og sov. Det var da dagen min.

Hva gjorde du i dag?

Bilderaaas





1 kommentar:

  1. Denne dagen gikk for det meste ut på å slappe av og bare had et bra for vi har kun undervisning til kl 12 på fredager:D

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv