9.12.2011

TLOZ

Hei.
Såe i natt døgnet jeg for å spille Zelda på pcen. Jeg vet jeg vet, det er bare såå kult og ikke barnslig.

Uansett. Jeg måtte gjennom det beryktede vanntemplet.

Har tatt noen screenshots av reisen.

Kl 7 i morres sloss jeg mot Bongo Bongo i skyggetemplet, da jeg klarte å trykke X på project 64'en. Jeg mista alt. The lens of truth, hooverboots. Alt. Det sugde, men nå har jeg spilt det opp igjen!

Til alle dere andre Zelda fans der ute, kos dere med bildene.

Mitt spørsmål til deg blir: Hva slags fiende er den verste du vet på Zelda?



Jeg står mellom Dead Hand, Redead, Like Like, Wallmaster eller Floormaster. Dukker en av disse opp skriker jeg som en enda mindre jente, løfter skuldrene så de på mirakuløst vis overlister hodetoppen min, og skriker. Sånn som i natt merket jeg plutselig hvor rar jeg måtte høres ut. Jeg oppdaget hvordan jeg skrek til Dead Hand "IKKE BIT MEG!! NEEEI GUD IKKE BIT MEG!!!NEI!!!!!NEINEI!!!!!" Til Marius sin store glede.

Jeg tar meg selv i å kalle Link en udugelig slumpefant, en jævla helvetes dritt skalle, klønete idiotiske grønne faenskap, og mange andre fiiine adjektiver.

Trenger du en oppfriskning på fiendene som finnes,  her har du en liste: Zelda fiende liste

Endelig! Kommet frem til bossen i skyggetemplet, IGJEN

IKKE BIT MEEEG

:)

SkyggeLink mot MalinLink, vanntemplet*grøsser*

3 kommentarer:

  1. Haha Malin, du får meg alltid til å smile :D

    SvarSlett
  2. Jeg tror Moblin og Gohma Larva er de verste fra zelda som jeg vet ;D

    SvarSlett
  3. IM A MUSICIAN FROM NORWAY AND ALL I WANT IT TO BECOME A HUGE NATIONAL RAPSTAR PLEASE CHECK OUT MY SOUNDCLOUD I MADE A SONG ABOUT THE SHADOW TEMPLE JUST RECENTLY THE SONG IS OK BUT THE BEAT WAS SHORT PLEASE PLEASE I SPIT HOTE FIRE AND THIS IS WAT I KNOW I WANT TO DO
    -DIAMONDFACE

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv