10.10.2011

Hjemme i Trysil Del 1.

Hei. Nå har det gått noen dager siden sist innlegg og dette er fordi, det har gått i tusen helt siden jeg kom hjem.
Jeg brukte denne Torsdagen som var på å pakke, lage en siste middag for meg og Marius. Føle på hvor trist hjertet mitt kan bli. Rydde litt rundt om kring. Planlegge hvordan få alle tingene mine inn i bilen osv.

Renè kom hjem før jeg dro. Noe jeg syntes var trivelig. Jelil også... jah..
Vi brukte dagen til å bare være sammen. Klemte mye på Marius. Pakket det som manglet.
Det siste vi gjorde før jeg dro var å se på Pirates of the Carribean, spise middag. Før vi gikk ut for å spille noen runder boms og president. Jeg har spilt så mye kort mens jeg har vært borte. Jeg fikk dratt i gang litt kortspill her hjemme i går også men.


Plutselig så var mamma fremme så jeg rakk ikke helt å kjenne på de triste følelsene mine. Noe som var greit egentlig. Mamma kom å hentet meg kl halv åtte. Vi ventet en time på Pappa i Oslo.

Etter jeg tok lappen har jeg innsett at Mamma og Pappa er mennesker de også, så de har faktisk evnen til å sovne bak rattet. Rart ikke sant? Så den siste timen nynnet jeg høyt, ba de med jevne mellomrom å skru opp på radioen så jeg kunne gaule litt til den osv. Ikke det at de ga utrykk for at de var trøtte, jeg er bare paranoid.

POENGET! Med det jeg har klort ned til nå er at jeg hadde gledet meg til å se Zelda. Jeg har tatt meg friheten til å filme at hun hilser på meg når jeg kommer hjem. Bare keep in mind at jeg snakker til hunden min som om hun skulle ha vært en baby som kun hører høye lyse lyder. Samt at det er vanskelig å filme en rottweiler som bare er en eneste stor logrende hale med et mobilkamera som elsker nattmodus. Men her er den. Filmen av at Zelda er glad for å se meg igjen.



Aaww. Jeg elsker henne. Jeg har to filmer til.
Den ene er av at jeg kjøpte gaver til hele familien. Kan legge ut et bilde av de.
Zelda var ikke noe unntak. Hun fikk en pipeleke her kan dere se hvordan den så ut.




Også har jeg en siste film fra hjemkomsten min som da er Zelda som leker med den nye leken sin!
Legg merke til hvordan hun knurrrer til den.



Dette var det første innlegget fra min hjemkomst. Det kommer noen flere.

3 kommentarer:

  1. åh, Malin. hunden din er kul!

    SvarSlett
  2. Ææææææ, kan vi gjøre en byttehandel? Jeg får Zelda, du får eeh.. alle tinga mine? :D og mamma og pappa? og en klem? :D

    SvarSlett
  3. Jeg bare ler til forslaget ditt...tar gjerne en klem uansett da.

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv