10.05.2011

siste dagen i Moss

Min siste dag i Moss.

I morgen kommer mamman min å henter meg.
Jeg pakker og pakker. Oppdager også at jeg har flere greier nå enn da jeg kom. Rart det der.
Uansett. Jeg pakker, jeg gråter, jeg klemmer Marius, jeg ler, jeg pakker litt til osv osv. Det går litt rundt.
Jeg kjenner nå hvor ubeskrivelig trist det skal bli å ikke se han hver dag. Våkne opp etter et mareritt, gråte litt i armene hans for å sovne igjen.

Jeg vet det høres veldig klisjè ut, men jeg har faktisk hatt en del mareritt i det siste hvor jeg har våknet opp av at jeg gråt, eller våknet for å begynne å gråte. Da er det veldig fint å ha Marius i sengen, siden de i større grad har begynt å handle om at jeg mister han og blir kjempe lei meg for det.

Jeg føler jeg burde gjøre mer ut av denne dagen. Samtidig så er det vel ingen bedre måte å bruke den på enn å bare nyte hverandres selskap? Le sammen, gråte litt sammen. Bare ta det litt med ro. Det er ikke slik at vi ikke klarer å være fra hverandre. Vi har jo bodd fire og en halv time unna hverandre i tre ÅR nå. Vi har bodd sammen i tre måneder. Vi har en del mer erfaring med å ikke være sammen. Det er bare så dumt at jeg har funnet ut at jeg liker veldig godt å være sammen.

Jeg vet jo ikke når eller om vi kommer til å bo sammen igjen. Jeg vet ikke når jeg får se han igjen. Jeg vet veldig lite om hva fremtiden vår kommer til å bringe. Alt jeg vet er at leiligheten hans bare blir tommere og tommere etter som jeg fjerner alt dilldallet mitt. Han har plutselig fem tomme hyller på badet!

Vel. Skriver mer i morgen. Jeg må pakke,gråte,klemme og pakke litt mer.

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv