2.15.2012

Bloomers, Drøm og Yngvesavn.

Hei.
Klokken er nå 8. Begynner på jobb om noen timer.
Tenkte først jeg skulle fortelle om drømmen min i natt.
Jeg drømte jeg var på Foo Fighters konsert med Anja. Men så ble David forelsket i Anja, ditchet konserten også løp de rundt som små nyforelskede turtelduer. Så salen ble tømt med folk. Også oppdaget jeg noen jeg kjente. Ingen ringere enn Dovregubben! Vi satt og pratet til langt på natt, også dro vi på nach med Anja og David. En flott kveld.

En liten update på hvordan det går her hjemme.
Jeg har søkt på skole. Psykologi i diverse byer rundt om i hele landet. Dette med en liten ambisjon om å ta sexologi som påbyggning. Samt et årsstudium i kunsthistorie om jeg ikke skulle komme inn.

Link er dø. Det ene marsvinet til Stine altså, ikke den udødelige hero of time. Fikk c-vitamin mangel, dro til dyrlegen, fikk noen medisiner. Men det hjalp åpenbart ikke. Det er jo litt trist da.

Erik vant 700kr på radiobingoen i går! Endelig vant vi noe!

Det skjer ikke så mye annet enn at jeg jobber på spreng nå. Denne måneden har jeg bare 2 fridager. Jeg merker at det er en slags mangel på å gjøre noe. Møte mennesker. Det er snart vinterferie så jeg får jo truffet noen da, håper jeg? Det har også vært en stopper for det sosiale i at begge bilene våre gikk til helvete for noen uker siden. Den kjære opelen er på verksted, men touranen har vi effektivt byttet ut med en Kia. Den er rar å kjøre. Så tom for personlighet. Så full av mangel på dvdspiller og 7seter, noe da touranen hadde. Den er fin da, litt som en kjøreskole bil. uansett, Jeg fyller dette sosiale tomrommet med å kjøpe meg greier.

Jeg savner Yngve da. Kjenner det at den skriftlige kommunikasjonen begynner å gå tom for betydning. Det er mange dager å fylle med kun tekst. Av og til bilder. Men det skal gå. Det er jeg ikke i tvil om. Det er jo en fordel at Yngve er Yngve, og Yngve har mange ord.


Hva skjer i livet ditt?
Finne på noe i vinterferien?



Bildedryss:

Blooooomers.
De er utrolig behagelige.

Jeg har tatt skrittet videre og kjøpt meg en todo liste blokk! Følte jeg var klar for det.

Dette er min andre kjæreste Maria. Hun rydder på rommet mitt og sånn.

Jeg har kjøpt meg et kjøttøks smykke. Den er så søt:D

Min vennekrets om dagen. <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv