2.18.2012

Tatovering

Hei.
I natt drømte jeg at fetteren til sjefen min hadde startet en tatoveringssjappe i Tørberget som jeg bare MÅTTE prøve. Siden det var sjefen min tenkte jeg hvorfor ikke, så jeg dro til Tørberget og fortalte at jeg ville ha eføy på skulderen min som lett omkranset Zelda tattisen min(som jeg tydeligvis hadde på undersiden av overarmen).
Han begynte å tatovere og jeg la merke til at han stadig mistet nålene i gulvet og brukte gamle hansker. Jevnt over utrolig urenslig. Han begynte å tatovere. Det var vondt men overlevelig. Plutselig så begynte han oppover skulderen og halsen min og plutselig rundt i ansiktet mitt da jeg stoppet han og sa "Hva i helvete er det du gjør!?" og han svarte "åh... det var ikke du som skulle ha dèn tattisen nei." Han hadde tatovert en dritstøgg gitarist på armen min. Den fortsatte hele veien opp i ansiktet mitt. Jeg ble så jævelig sint. Jeg helte tattisen full i desinfiserings middel, klistret på en plast over den og dro derfra i raseri. Før jeg dro så tittet tatovøren tomt ut i luften og sa "jeg kommer aldri til å bli en gitarist".

Jaah. Det drømte jeg i natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv