8.16.2012

Driv

Hei.

I dag har jeg gjort noen tiltak for å gjøre det litt mer hjemmekoselig her. I går kjøpte jeg meg blant annet dyne og pute! Yes:D Så i natt har jeg sovet kjempe godt. Jeg har skrivd navnet mitt på både postkasse og ringeklokke. Jeg har vært innom fretex en tur. Så nå begynner det å ligne noe her.

Jeg har også meldt meg som frivillig på studenthuset Driv. Skal stå i 20års baren. Samt at jeg har fått noen tips om hvor jeg bør søke som bartender da. Det blir så bra så.

Jeg skal fortelle alt om min første dag på skolen i et senere innlegg. Nå skal jeg drikke te og se på Californication. I morgen kommer Yngve på besøk:) Det blir kjempekoselig å se igjen et kjent ansikt.

Mvh Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv