8.09.2012

Så kom frustrasjonen


Prosjekt pakking!
Hei.

Nå er det 5 dager til skolestart og 4 dager til avreise.

Jeg går rundt med en konstant gnagende hodepine av bekymring over at jeg skal til en helt ukjent by, hvor jeg egentlig ikke kjenner noen. Også har jeg ingen steder å være.

Nå har en vennlig sjel tilbudt meg sofaen hennes gjennom sofahjelp.


Sofahjelp er et tilbud studentene i Tromsø har ut debutuka. De studentene som har hybel, låner bort sofaen sin til studenter som er hjemløse.

Så det er jeg overlykkelig for!

Pakkinga går litt trøtt. Det er så vanskelig å vite hva man trenger for å være hjemløs.
Hadde jeg visst hvor jeg skulle være hadde det sikkert gått litt bedre. Vite hva slags hybel jeg skulle til. Hva slags fasiliteter som var der. At når jeg har drasset med meg den gigantiske kofferten min til et sted, så er jeg ferdig med å slepe den rundt. Da var jeg fremme, og der skulle jeg være frem til neste år.

Oppmuntring tas i mot med takk!

Malin
Bilde av meg fra sommerferien. Bare for å minne folk på hvordan jeg egentlig ser ut;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv