8.06.2012

Tromsø på 12 dager? Challenge accepted.

Hei Alle sammen.

Jeg tenker at denne bloggen skal bli et aktivt forum igjen, slik at jeg kan ha kontakt med alle de som kjenner meg. Jeg skal flytte igjen, og denne gangen skal jeg flytte til Tromsø.
Jeg tenkte jeg skulle skrive litt om opplevelser og erfaringer jeg får under veis.

Ja forresten! Jeg har fått studieplass på UiT, med semesterstart den 14. august. Jeg gleder meg stort! Jeg elsker jo å gå på skole, og gleder meg kjempe mye til å begynne igjen. Jeg fikk studieplassen min 2. august og alt da var boligmarkedet for studenter i Tromsø sprengt. Så for tiden sitter jeg time etter time forran en datamaskin å skriver e-poster til hybelverter som alt har fått 200 e-poster den dagen av desperate studenter.

Jeg visste jo at dette kom til å bli tøft, samt en døgnet rundt jobb. Jeg fikk jo utfordringen med å flytte til Nord-Norge på 12 dager! Heldigvis er det mange venner og bekjente som har spurt og forhørt seg med folk de kjenner i nord for å hjelpe meg. Det er jo kjempe hyggelig.

Hvis du vet om noe så si i fra!

Jeg skal forresten gå kjønnsstudier. Det blir kjempespennende!

Hva skal du gjøre nå til høsten?

Skal definitivt blogge mer utover høsten.


Malin




Slik føler jeg meg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv